FIKIRKAN BUSANA PENGANTIN MACAM MANA SESUAI UNTUK ANDA


Untuk bakal-bakal Pengantin yang ada di luar sana, tak kisah dari Johor atau negeri mana sekalipun, perkongsian khas dari saya ini amat berguna untuk kalian. Pastikan kalian dah fikir dahulu sebelum decide untuk menempah Baju Pengantin dengan kami.

Bukan apa, takut sebenarnya pattern yang kalian nak tu sebenarnya tak sesuai pun dengan bentuk badan. Jangan menyesal di hari persandingan nanti ya.

Berikut antara soalan-soalan yang perlu bermain diminda anda. Anda kena fikir bila nak pilih busana yang sesuai untuk majlis perkahwinan dan semasa fitting baju, apa perlu buat ??

👗 Fikirkan material kain yang macam mana sesuai dengan anda ? Songket ? Satin ? Cotton ? 
👗 Kesesuaian di bahagian dada selesa ke tidak ?? Penting ! Sebab korang akan pakai sehari suntuk.
👗 Baju macam longgar atau ketat sangat ? Benda ni pun masa fitting korang kena adjust, takut tak selesa, kalau ketat kang koyak, kalau longgar takut nampak gemok pula. huhu
👗 Semua terletak dalam keadaan yang elok ke tidak ? Ikut tak pattern yang korang suggest pada Designer ? Ada cacat cela ?
👗 Saiz, Labuh dan Panjang Busana tu pun sesuai tak dengan korang terutama Perempuan ? Ketinggian kasut yang perempuan pakai tu pun mainkan peranan tau. Kang tinggi sangat, takut dress singkat, rendah sangat takut dress meleret.

Jadi, sebagai kesimpulannya, anda sebagai owner yang akan memakai pakaian tersebut mestilah mengenalpasti baju yang anda pilih sesuai dengan citarasa, selesa untuk bergerak dan material sesuai dengan tempat majlis ataupun tidak.

Itu sahaja perkongsian saya untuk hari ini, semoga sedikit sebanyak bermanfaat untuk anda semua.

Jom tempah Baju Tunang / Baju Nikah / Baju Pengantin anda dengan Kaylarafy Creation.

Cara Mudah untuk mengetahui details lanjut:-

2. Panggilan Telefon: 016-3720578
3. Email: kaylarafycreation@gmail.com

Daftar Sekarang !! Hubungi Team Khidmat Pelanggan kami hari ini untuk mendapatkan info-info berkenaan tempahan / sewaan, kelas, benang dan lain-lain

Comments